27 января, 2020

УВАГА, в Червоногригорівці стався напад!!!


Сьогодні дуже гарна зима, і кожен фотограф має сфотографувати іній) Я не виключення! Пройшовся, зробив для себе дуже багато влучних кадрів, та ще й став свідком того куди діваються кури й гуси моєї сусідки. Доречно, тому що вона кожного місяця строчить на мене заяви до поліції, типу я стріляю з чогось чи капканами виловлюю))) Але на справді все набагато простіше, вона має дома цілу низку собачок яких треба годувати! Звісно прогодувати таке шобло не кожному під силу. От вони потихеньку і тягають її живність, яка пасеться по всій балці. Всі ж розуміють, що кури з гусями і качками повинні сидіти в загороді. Бо такий вік настав, треба приглядати за живністю. Справжні хазяї так і роблять! Не радію, бо то і моя біда, але задоволений, що нарешті доказав куди дівається живність. Я б наприклад прийняв такий закон, що птиця повинна бути у вольєрах як і собаки, інакше - це буде порушенням, так є в цивілізованих країнах. То питання, ми хочемо бути цивілізованими, чи так собі?









Комментариев нет:

Отправить комментарий