08 октября, 2019

Фотоснайпер :)


Отож, продовжу свою розповідь! Колись-колись, коли ще в нашій школі були вікна з фіолетовими рамами))) Я купив свій перший дзеркальний фотоапарат Nikon D3100. До того в мене була мильниця, але знаєте, така непогана мильниця, якою можна було фотографувати і люди не відчували різниці між професійним фото і тим милом.
З новим фотоапаратом приходить і нове натхнення. Коли береш до рук нову річ, хочеться фотографувати все навколо. Але як кожен фотограф я зробив перший кадр кришечки від об"єктиву))) А далі пішло важче, бо дзеркальні фотокамери то така особлива річ. Де треба не тільки вміти фотографувати, але й мати різні об"єктиви... На відміну від мильниць, він дуже приближений до старих апаратів з плівкою. Тому що навіть вдалий кадр, треба проявляти. Раніше то було в темній кімнаті з червоним фонарем, а зараз її змінив компьютер. Але скажу вам по секрету, процесс так само важкий і затяжний, по суті змінилися тільки інструменти а об"єм роботи не зменшився. Ну то таке... Так от з новим Ніконом мені фотографувалося як з кулемета) І полюбляв я з тим кулеметом виходити на річку Ревун яка знаходиться прямо скраю нашої Червоногригорівки! Обійти річку через дамбу, а потім по розливу через лиман і додому, то неабияка радість) Декілька кілометрів по росі, болоту та реп"яхам. Періодично перестрибуючи вужів (в залежності від пори року). Цікавили мене на ревуні птахи, це були і чаплі і фазани, і різного виду качки-крячки. До того як я втратив основний свій фотоархів з залізним хламом своїм стареньким жорстким диском) Цього добра було вагон і маленька тачечка. Дещо вдалося зберегти. Це одна із старих фотографій, де я ще не вмів толком фотографувати. Качка, здається лиска. Таких лисок в нас багато, вони часто розсікають поверхню біжучи по воді, в сезон повний любові один до одного))) Ось таку картину я побачив проходячи берегом Ревуна. Це була якась мить. і якась невідома сила миттєво дозволила мені вихватити фотоапарат з сумки і зробити один єдиний кадр! І він зразу був влучним, без настройки, без прицілювання, без очікування... Таке буває у фотографів! Зробити кадр в такому шаленому русі можливо професійною камерою, телефоном ніяк, буде розмито. Для цього існують програми які дозволяють робити в ручну коротку витримку, або переключити камеру в спорт режим, пріоритет витримки. Як правило той режим позначається літерою "S". Для сучасного андроїда, таких програм багато можна знайти в мережі. Одною з них я також користуюся, вона називається Camera FV-5. За допомогою неї, можливо настроювати смартфон майже як професійну дзеркальну фотокамеру! Як добре, що є старі фотографії, для мене то спогади і така собі машина часу, через яку на хвилинку переміщуєшся в ті часи спокійні, коли ти не думав про політику-релігію та війну, коли продавці не знали чим дати здачу якщо вивели з оббігу 5 копійок а товар заважив на 95 копійок))) Ну на сьогодні пора вже закінчувати, хотів ще зробити оголошення! Поважна качка лиска! Я то сфотографував тебе, але не буду ганятися за тобою щоб віддати знімок) Тому підписуйся на мене у фейсбук та слідкуй за новими історіями ;)

Комментариев нет:

Отправить комментарий