04 октября, 2019

Червоногригорівські лелеки в Родині


Кожна цікава історія мабуть має починатися словами "колись давно...") Моя історія не виключення. Так от, колись давно, тоді ще, коли більшість моїх односельчан ходили в інтернет тільки з мобільного, а коло школи ще стояв Ленін) - я почав займатися комерційною фотографією. Часто густо приходилося знімати весілля, іноді навіть по 2 дні, ну знаєте коли циганин, і всі бризкають водою (це зараз велика рідкість).
Так от, сама велика кількість моїх зйомок проходила в кафе Родина. Приходив туди як додому, покійний Платонович, завжди мене радо зустрічав там. З ранку він завжди поливав квітки та деревця, і ми вели бесіду на різні теми. В ті часи я ще не дуже розумів цінність художньої фотографії, та зносу механічного затвору дзеркальної фотокамери. Фотографував багато, пейзажів, квітів, живності. Всі ці фото не осідали в моїх домашніх архівах, я ділився ними через соцмережі. Комусь мої фото подобались, а комусь ні... Тут всим не вгодиш. Але коли я почав фоографії продавати на фотостоках (є такі світові сервіси для фотографів), я перестав викладати в публічний перегляд свої роботи. Мої фотографії купують дизайнери та агенства всього світу, і їх багато осіло в особистих архівах. Але я не вічний, і не можу їх берегти як лепрекон горшок з золотом) Тому я вирішив, деякі фотографії зроблені мною, показувати односельчанам. Тільки ті, що стосуються нашого селища, а тепер ще й об"єднаної громади. Техніка теж не вічна і їй довіряти не можна, тому копії будуть зберігатися ще й в соцмережах. Оце переглядав на днях старі фотографії, та натрапив на лелек, яких фотографував в Родині. Фотографії робилися мною, але різними фотоапаратами, які проходили через мої руки... Так що, це для мене ще й історія професійної діяльності! Ну і нехай ці боцюни покладуть початок. Надалі я буду шукати в архівах, чи робити нові фото і писати пов"язані з цими кадрами історії. Може колись прийде час, і нащадкам згодяться якісь знання чи історичні факти про Червоногригорівку. Якщо ви згодні отримувати фото в такому форматі, то напишіть про це в коментарях під публікацією, а якщо ві не красномовний), то тисніть лайкосика! Ви дуже допоможете цим. Дякую за увагу.





Комментариев нет:

Отправить комментарий