27 августа, 2015

Червоногригорівський День незалежності (святкування)

Червоногригорівка відсвяткувала День незалежності України. Був там і я). Вже на підході до будинку культури я відчув запах шашликів, це з виїзною торгівлею приїхало наше сільське споживче товариство. На дитячому майданчику бігали діти та виступу чекала юрба людей. 



Несподівано в зазначений час вийшла ведуча і почалося нагородження учасників АТО, а також нагородження учасників шоу (яке відбулося впродовж літа) "Червоногригорівка має таланти", таланти дійсно є! Потім випустили птахів миру, голубів. І оголосили про закінчення святкування, я не повірив вухам але так я к і всі почав розвертатися і крутити педалі на холостому ходу))). 










Але, далі розпочався святковий концерт, де ті самі учасники шоу показали свої виступи. Дуже сподобалось як співав наш директор клубу Сидоренко А., а також Ковальов О. та Ковальов Р. Під час святкування в парі з чудовою музикою працювали обіцяні та куплені селищною радою спецеффекти (сніг, дим та машина з мильними кульками), дітей від них не змогли відтягнути навіть батьки, навіть тоді коли це просили зі сцени. Не хочу сказати що вони дуже заважали виступаючим, але все ж. Все було добре, не хватало якоїсь ізюминки, яку я так і не побачив під час всього виступу... Дивуватись було нічим. Коли почало темніти, я здивувався) 







Виступаючі стояли в темряві в той час як софіти підсвітлювали стіну клубу та ударну установку. Неправильне розміщення світла унеможливила хороший фоторепортаж та й з задніх рядів люди почали розходитися по домівках через те що не могли розгледіти бодай когось на відстані 10 метрів! Я подивився навколо та побачив по обидва боки від імпровізованої сцени електричні опори на яких вже давно немає струму. Виникла ідея, туди треба повісити по прожектору та направити донизу! Вмикати хоча б на час виступів. Думаю прочитавши це, заінтересовані люди візьмуть до уваги, та допоможуть встановленню освітлення. Дякую за увагу, до нових репортажів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий